Asculta Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

marți, 15 aprilie 2008

Parlamentul European - un vis!


Pentru orice tanar cu aspiratii politice, Parlamentul European este un loc in care trebuie sa ajungi. Macar sa il vizitezi. Macar sa poti spune: Am fost in aula de plen, am asistat la o sedinta, l-am auzit pe Jonathan Schille vorbind!


Cand am intrat in Parlamentul European, am simtit o oarecare mandrie. Doar pentru simplul motiv ca ma aflam acolo. Ca vizitator. Si poate ca nu voi fi numai atat. Depinde numai de mine.

Visul s-a nascut de fapt in aula de plen. Acolo am simtit ca ma invaluie si ma cucereste. Visul de ajunge europarlamentar. Intalnirea cu dna europarlamentar, Ramona Manescu, mi-a intarit acest vis. SE POATE! TINERII AU PORTILE DESCHISE LA BRUXELLES!

Inceputul a fost in noiembrie 2007. 3 din cei 6 europarlamentari ai PNL au avut sub 35 de ani. Si atunci cand stii ca se poate...

SKY IS THE LIMIT!

Niciun comentariu: