Asculta Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

joi, 24 aprilie 2008

Vreau sa le multumesc colegilor de gradinita...


Am citit acum ceva timp un interviu in care un domn, vorbind despre femeile din politica, spunea asa:"Nu poti ajunge secretar general al tineretului PDL-ist de pe canapelele din Bamboo". Mare adevar graia!

Ca o tanara aspiranta la viata politica, m-am intrebat de multe ori de ce eu nu am avut "norocul" de un "tatic" bine pozitionat politic. Poate atunci as fi prezentat si eu moda pe marile catwalk-uri, poate atunci si eu as fi fost considerata de o frumusete rara, poate asa eram si eu - uite-asa, cat ai pocni din degete - intr-o functie mare.

Din pacate sau, mai bine spus, din fericire, eu am parinti normali. Profesori. Care m-au crescut sa imi tin capul sus si coloana vertebrala dreapta. Care mi-au aratat ca nimic nu e gratis in lumea asta si bine au facut!

Acum 5 ani am intrat in tumultoasa viata politica. Am crescut singura, cu greseli, cu deceptii, cu suturi, dar si cu pasi inainte. Dupa 5 ani, pot sustine un discurs fara sa le multumesc colegilor de "gradinita", fara sa realizez "succesuri" pe spatele "lu' taticu"!

Niciun comentariu: