Asculta Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

marți, 24 mai 2011

Scrisoare pentru Rares

2 ani. Ce-as putea sa-ti spun sau sa-ti promit? Poate mai tarziu vei intelege.

Dragul meu, sunt pregatita sa fiu in spatele tau intotdeauna si stiu ca, la un moment dat, va trebui sa te las, fiindca tu nu vei mai dori sa te tin de mana. Vei dori sa pasesti singur, fara ca cineva sa te ocroteasca.

Sunt pregatita sa te las sa cazi si sa te impiedici de zeci de ori, o sa-mi musc limba si o sa- mi simt mainile amortite, dar de ridicat, nu te voi ridica. Pentru ca la un moment dat, va trebui sa te ridici singur, ba chiar mai mult de atat, sa-i ridici si pe altii.

Esti un copil cald si iubitor, deschis, generos, prietenos si vesel, toate astea iti curg prin vene. Sper totusi sa te invat putina ratiune, logica si putere, desi cateodata pe mine ma doboara emotiile si invat si eu incetul cu incetul. Dar o sa te invat si pe tine sa fii razboinic si sa alegi puterea de a rade atunci cand iti vine sa plangi.

Tu trebuie mereu sa stii ca pe mine ma vei avea alaturi, in orice circumstanta. In ochii mei vei cauta raspunsurile la intrebarile tale si iti promit ca le vei gasi. O sa te invat pas cu pas si o sa stiu exact ce, de ce, cand, cum si unde vei avea nevoie.

Orice teama de-a ta o vom infrunta cu zambetul pe buze pentru ca nimic nu ne va putea dobori, orice moment de lasitate il vom alunga impreuna din suflet, asa incat, cand vei fi mare, curajul sa circule deja in tine, ca seva vietii.

Sa fii drept, copilul meu. Sa iti tii capul sus si nimeni, niciodata, sa nu te ingenuncheze. Sa lupti pentru visele tale.

Voi fi mereu in urma tau chiar si atunci cand nu vei stii sau nu vei dori, daca va trebui sa renunt la tot ceea ce sunt pentru tine, o voi face fara ezitare, daca va trebui sa trec prin foc sa ajung la tine, o sa trec, iar daca va trebui sa dispar eu ca tu sa fii, nici n-o sa stau pe ganduri.

La multi ani, dragul meu!

Niciun comentariu: