Asculta Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

marți, 1 iunie 2010

1 iunie...sau greva...sau ambele?

Am tot stat sa ma gandesc despre ce sa scriu astazi. E 1 iunie, e ziua Copilului...e o mare sarbatoare. In acelasi timp, ceea ce se intampla in tara asta, nu ma lasa sa ma bucur si sa sarbatoresc tineretea si inocenta.

E greva la metrou. Nu e mare lucru, dar a dat un pic peste cap viata Bucurestilor. Eu de exemplu, n-am reusit sa ajung la serviciu. M-am trezit de dimineata, am plecat de acasa in speranta ca voi gasi un taxi pe drum, am stat vreo ora in ploaie si...m-am lasat pagubasa.

Marea problema este ca peste tot vad numai indiferenta. Am impresia ca romanilor nu le pasa de directia descendenta pe care a luat-o tara asta. E greva. Asa si? Gasim alte solutii...Romanul s-a invatat sa priveasca doar in cutiuta in care traieste, nimic mai mult! Ce e dincolo de aceasta cutiuta, n-are nicio importanta. Faptul ca aceasta cutie fragila este purtata de vant incolo si-ncoace...nu conteaza. In cutiuta, de bine, de rau, exista o bucata de paine si o sticla cu apa. E indeajuns.

Daca substratul e stricat sau nepotrivit...e o mare problema! Romanilor le aduc azi aminte de un citat: "Nu incerca sa inveti porcul sa cante! Incerci degeaba...si enervezi porcul!"

Niciun comentariu: