Asculta Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

luni, 22 septembrie 2008

Udrea o face din nou!


Oameni buni, femeia asta e penibila.oricat as incerca sa-mi abat atentia de la ea, nu ma lasa...ma simt fascinata de imbecilitatea ei. eu, pana acum, ca femeie care isi doreste cariera politica, nu am stiut ca ajungi deputat crosetand la televizor. sau dand cu mopul. sau dand ghiozdane. sau sarmale.

ceea ce a demonstrat lenuta este ca imbecilitatea ei crasa nu are limite. deloc. si acum stau si imi pun intrebarea: oare oamenii chiar o voteaza? nu pot sa cred ca oamenii sunt prosti. refuz sa cred asta. eu am incredere in poporul roman.

oricum, in caz ca nu vor mai fi posturi pentru ea in politica, va avea tot timpul un loc liber la Apaca. maine, poimaine, o vom vedea schimband copii in direct.mai trebuie sa calce in direct, sa faca de mancare, sa adoarma copiii si sa faca sex cu barbac'su...ca deh! ea e o femeie obisnuita. poate zilele urmatoare o vom vedea facandu-si nevoile ca doar asta fac oamenii obisnuiti!


Femeie penibila cu neuronul in concediu, ia o pauza!

Niciun comentariu: